mandag 15. oktober 2012

Tur til Fosen!

Endelig er det klart for en tur til Fosen, dvs. Brekstad denne gang. Jeg har lenge prøvd å få til en tur på den andre siden av fjorden, men det har ikke lyktes før nå. Vi har mange gode og kreative kunder på Fosenhalvøya, og jeg synes virkelig de fortjener et besøk:) Tid og sted: Tirsdag 16.oktober kl. 19.00 ved Hårberg skole. Alle er hjertelig velkommen! Hvis dere ønsker å vise frem litt av det dere syr, så ta med prosjektene; uansett om de er ferdige eller er under arbeid! Jeg synes det er veldig artig og inspirerende med “show and tell”!!

Jeg vil ta med nyheter av mønster, bøker, stoff og div tilbehør. Garn til skjerf /halser, tovet nisser og mus mm blir også med på lasset. Jeg håper å kunne inspirere dere litt, og kanskje gi dere noen julegavetips…!?

Vi har fått inn den nye flotteTildaboken “Vintereventyr” idag. Den inneholder mange fine ting inspirert av eventyr… Boken har 160 sider og koster kr. 299,-

DSCF5727

Vi sees!

Siw

 

1 kommentar:

Spire sa...

God tur til Fosen! Kommer sikkert innom butikken for litt juleinspirasjon snart jeg også. Har fått sydd noe fra mønsteret jeg kjøpte hos deg for en stund siden: http://lenaelisa.blogspot.no/2012/10/hjemmelaget.html
Hilsen fra
LenaE